Как тебя зовут?

16.06.2013 22:08

Как тебя зовут? [Kak tibjá zavůt?]

(Jak se jmenuješ?)

Upozornění: Protože jsem zatím nepřišla na to, jak udělat přízvuky, máte je holt jen v závorkách, podle nich si je můžete doplnit :)

A

  • Меня зовут Зузана. А как тебя зовут?  [Miňjá zavůt Zuzána. A kak tibjá zavůt?]
  • Таня. [Táňja.]
  • (Jmenuji se Zuzana. A jak se jmenuješ ty?)
  • (Táňa.)

B

 

  • Я Вова. А тебя как зовут? [Ja Vóva. A tibjá kak zavůt?]
  • Меня зовут Катя. [Miňjá zavůt Káťja.]
  • (Já jsem Vova. A jak se jmenuješ ty?)
  • (Jmenuji se Káťa.)

C

  • Зузана, это Ян? [Zuzána, éto Jan?]
  • Нет, это не Ян, а Якуб. [Ňet, éto ňé Jan, a Jákub.]
  • А кто это? [A kto éto?]
  • Это моя мама. [Éto majá máma.]
  • (Zuzano, je to Jan?)
  • (Ne, to není Jan, ale Jakub.)
  • (A kdo je to?)
  • (To je moje máma.)

D

  • Как тебя зовут?
  • Меня зовут Ота. А как тебя зовут? [Óta]
  • Таня. А кто это?
  • Это Катя. A вот моя мама. Маму зовут Анна. [vot, mámu, Ána]
  • А как зовут кота? [katá]
  • Кота зовут Туз. Вот он. [katá, Tuz]
  • (Jak se jmenuješ?)
  • (Jmenuji se Ota. A jak se jmenuješ ty?)
  • (Táňa. A kdo je to?)
  • (To je Káťa. A tady je moje máma. Máma se jmenuje Anna.)
  • (A jak se jmenuje kocour?)
  • (Kocour se jmenuje Tuz. Tady je.)

—————

Zpět